Правила екстремального програмування
Планування
* Пишуться User Stories.
* Власне план створюється в результаті Планування Реліза.
* Випускать часті невеликі Релізи.
* Вимірюється Швидкість проекту.
* Проект ділиться на Ітерації.
* Кожна ітерацяя починається зі зборів планування.
* Люди постійно міняються задачами.
* Кожен день починається з ранкових Зборів стоячи.
* XP правила коректуються якщо щось йде не так як треба.
Дизайн
* Простота.
* Обов'язково вибирається Метафору системи.
* Використовувати CRC картки для дизайну.
* Писати Пробні рішення для зменшення ризику.
* Не додавати ніяких функццй передчасно.
* Рефакторити чим більше тим краще.
Кодування
* Замовник завжди поруч.
* Весь код повинен відповідати прийнятому стандарту.
* Весь код повинен бути створений парним програмуванням.
* Часта інтеграція коду.
* Колективне володіння кодом.
* Залишати оптимізацію на потім.
Тестування
* Будь-який код повинен мати Unit Test.
* ВСІ Unit тести повинні успішно проходити перед здачею.
* Якщо знайдено баг, то тести коректуються чи створюються.
* Функціональні тести періодично виконуються і їх результати публикуються.
No comments:
Post a Comment